BESTELLEN & BEZORGEN

Dit product of deze maat kan nog binnenkomen. Stuur een mail naar info@mazzelkidzz.nl met het desbetreffende item en je ontvangt een seintje wanneer het weer leverbaar is. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met de winkel, voor de winkelvoorraad.

We streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Binnen Nederland is de geschatte levertijd 1 tot 3 dagen.

Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.

Binnen Nederland berekenen we €3,95 voor het verzenden van je bestelling maar we verzenden gratis vanaf €50. In een aantal andere landen brengen we wel kosten in rekening.

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat ze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen.

RETOURNEREN

Je hebt 14 dagen de tijd om je item(s) te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het artikel. Het kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking met originele hangtag geretourneerd worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

  1. Geef op het bijgevoegde retourformulier aan welk(e) item(s) je retourneert en geef de reden van retour op.
  2. Doe het te retourneren item en het retourformulier in de originele verpakking. Mocht je deze kwijt zijn, kun je een mail sturen naar info@mazzelkidzz.nl met je ordernummer.
  3. Geef je retourzending af bij een vervoerder naar eigen keuze en bewaar het verzendbewijs.
  4. Je ontvangt een bevestiging per mail wanneer je retourzending is verwerkt. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag op je rekening. Indien je met Klarna afterpay hebt betaald, vervalt de vordering.
  5. Het retouradres is Mazzel Kidzz, Pleintjes 255, 5501EJ, Veldhoven

Ja, je kunt je bestelling ook retourneren in onze winkel. We vragen je dan om de factuur en het retourformulier mee te nemen.

Ja, ook SALE-items kun je retourneren, onder dezelfde voorwaarden.

Het gebruikte saldo wordt in geval van een retour teruggestort op je online shoptegoed. We raden daarom aan het shoptegoed te bewaren tot je zeker weet dat je aankoop definitief is.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. We adviseren om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen en je andere bestelling te retourneren. Je kan uiteraard altijd even bellen naar 040-2546586 om te vragen wat mogelijk is. We kunnen het wel alvast voor je apart leggen. Uiteraard kan je het altijd komen omruilen in de winkel.

BETALEN

Naast contact afrekenen kun je betalen met iDeal, Bancontact/KBC en achteraf betalen met Klarna afterpay.

Zodra de betaling is afgerond ontvang je van ons een orderbevestiging via de mail.

CADEAUBONNEN

Dat kan ik de winkel en online. In de winkel krijg je een kadobon en online een code.

KLACHTEN

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. Wij willen ervoor zorgen dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom vragen wij jou om klachten bij ons door te geven via e-mail naar info@mazzelkidzz.nl. Vermeld hierbij je ordernummer. Wij proberen zo snel mogelijk, in overleg met jou, naar een gepaste oplossing te zoeken. Omdat dit vaak in samenspraak gaat met onze leveranciers kan hier enkele dagen overheen gaan voordat wij een oplossing kunnen bieden.

Bij het verlenen van garantie maken wij onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door een productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten ontstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder de fabrieksgarantie.

Voorbeelden van gebruiksklachten:

* Slijtage aan de kleding
* Afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie
* Kapotte ritsen

*verkeerd wassen

Twijfel je of een klacht onder de fabrieksgarantie valt? Neem dan contact op of kom langs in onze winkel.